Over and over again

Kul dag, hade en riktigt lektion o de va svenskan som började vi två. Men vi
va ju i skolan vid nio, så först låg Madde o jag o sov lite :P Sen körde vi
kuragömma med dunk med Besse, Ari och Mirre. Haha fan så jävla kul.
Fick en del blickar, men vem bryr sig, man lever bara en gång och det är bara
ett par månader kvar med våran klass. Får ta vara på den tillsammans.
Iaf så hade vi skitkul, och jag sprang så jag va helt slut sen haha :P
Sen åkte Madde, jag och Lovisa och handlade lite mat.
Sen kom dom till mig och vi gjorde klyftpotatis, kött och tzatsiki, mmmm så gott det va.
Åt för två, men hade nog kunnat äta lite mycket till :P Haha fin video vi spelade in
vid matbordet med :D Haha.
Sen gick vi ner i bastun ett tag, efter det blev det lite singstar. Nu har dom åkt hem
och jag hamnade här. Martin frågade om jag skulle hänga med på fest, men orkar
inte nu ikväll, är helt slut efter bastun och det nu =)
Men iaf tack för en rolig kväll, ni är bra<3



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback