Out of my head can't take it

Apu denna vecka hos Jimmy. Hade hellre varit med klassen, men två veckor går snabbt
hoppas jag. Sen drar vi till fjällen. Ska bli massa kuuul =) Denna dagen gick ganska snabbt.
Men va så jäkla trött, gjorde inte ett skit förutom o hjälpa Jimmy med facebook haha =)
Imon får jag väl röra lite mer på mig kanske :P Ikväll har jag varit och simmat med Madde.
Skönt vare, men jobbigt =) Får så ont i knäna och så, men det verkade som det gick bra
idag ändå. Skönt de =)
En sak som är jävligt gutt är att idag bokade vi gpbiljetter och hotell i Göteborg fredag
till söndag i maj. Ska bli skit skoj! The crew är det som drar haha : ) Hoppas vi
får ett 4 rum, vore ännu bättre :D Ser vi fram emot nu =)
Och en sak som inte är gutt är att jag kommer bli kanske 5000 fattigare när jag har fixat min
bil =( Jag som ville åka till Sthlm nu i slutet av mars, men det ser inte ut så nu. Bilen
måste ju gå före tyvärr. Får hoppas de går o fixa de lite billigare.



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback