My stoneheart was breaking, and my love ran away

Helgen har varit helt grym!
Började med att Madde följde med mig hem efter skolan i fredags. Vi åt och gjorde iordning oss.
Sen åkte vi till Kalmar. Satt och snackade massa och drack lite i bilen. Hur trevligt som helst.
Sen stannade vi en snabbis på mc donalds. Sen mötte vi upp Toffsi utanför palace. Så fick vi
gå med honom in. Väl där inne gick vi in backstadge. Där bjöd han oss på öl. Jag har lärt mig
dricka öl hörrni! Haha ritkigt gott när den va kall o så.
Sen tog vi kort med sångaren. Och sen trummisen och bassisten. Sen började vi kolla runt lite
men såg inte Dregen :P Och Toffsi bara kollar ni Dregen eller. Och vi bara haha jaaa :P Han bara han
ligger i bussen och sover, men han kommer nog snart. Mycket riktigt så kom han precis efter.
Så vi pratade lite och tog kort med honom, lite snygg han är min man haha ;)
Sen va dom tvunga att göra sig klara för spelningen, så då gick vi ut till dansgolvet och väntade.
Satte oss och pratade lite där uppe vid stolarna. Drack lite gott =) Sen snackade vi med massa.
Haha hade verkligen skitskoj. Sen började spelningen, och jag lovar dom va riktigt jävla bra!
Sjöng med på nästan varenda låt :D Va lite gutt när Dregen tog min hand också haha ;)
Som sagt tack för en helt underbar kväll. Sov hos Madde sen!
Lördag upp och åka till Nybro för att spela match. Spelade 6-6, men om domarna inte varit så
rent ut sagt dumma i huvudet hade vi vunnit. Plus till mig för att jag för en gångs skull vågade
driva sjääälv. Passar alltid bollen för att inte känna mig ego, men det gick ju riktigt bra o testa själva med ;)
När jag kom hem drog jag till Hultsfred till Sandrii. Vi gjorde iordning oss och åkte bort till Jonas.
Thimm, Tim och Ricky va där också. Drack lite och snackade :) Mycket trevligt haha!
Idag har det bara blivit en slapp dag, har lagt upp alla bilder på bdb och håller på och lägga upp dom
på facebook nu, men det cpar sig hela tiden.






Här har vi ju då mig och snyggingen : ) Dreegen!




<3<3<3



Hörde jag skååål eller? ; )



Bästa helgen på länge, livet leker : )




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback