I would have known

Seg dag, är så jäkla trött nu för tiden. Ändå hade jag sovmorgon för jag började inte
förrens 10.40. Hände inte allt för mycket. Dom har ju egna lektioner hela tiden, så
finns inte så mycket att göra. Va med på pricken iaf :P
Åt lite när jag kom hem sen har jag bara legat här i sängen och slöat. Himla skönt.
Har stoppat i mig en semla såhär på fettisdagen med :D Mums!
Nu ligger jag och väntar på att big brother ska börja. Dom började ju visa reprisen
av 3:e säsongen igår. Gutt ju. Den bästa av dom alla när danne o dom är med
också :D
Imon blir de en lite kortare dag. Skönt det. Sen ska Madde och jag dra o sola.
Känner för att springa med, blir helt cp av och inte träna nu :P Men det är för kallt
för att ut o springa. Får väl ta med lilla Bella på en långpromenad när jag kommer
hem istället om jag orkar. Lär väl va lika trött imon, men får tvinga ut mig o gå lite =)



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback