Take me high above

Höhö fatta att vi vann mot Sandbäckshult eller!!!!! Så jävla fint det satt. Alla spelade verkligen
skitbra, och det va riktigt kul att spela. Fick sätta 1-1 målet där med, viktigt :) Matchen slutade
3-2 till oss, och det va vi mer än värda.
Igår orkade jag inte dra till skolan, så va hemma istället. När jag vaknade fick jag se att mitt
sim va inaktivt. Dom jävlarna har stängt av de. Alltså tele 2. Skaffa aldrig de, dom är helt
inkompententa på kundservice. Så jag får inte tillbaka mitt nummer förrens kanske om två veckor.
Kul liv liksom. Kan ju inte vara utan mobil så länge. Så jag fick gå och köpa ett vanligt kontantkort
så länge. Så nu och i cirka 2 veckor framåt har jag 0730861254 för er som vill mig något :)
Efter det jobbade jag faktiskt med mitt moment B. Är så gott som klar med de! Fint, nu är det
bara observationsuppgiften kvar. Men den tar vi efter jul :)
För idag är det sista dagen i skolan. Har en föreläsning nu vid 10 som är en timme, sen ska vi ha
grupparbete till i eftermiddag, och vid 3 är det redovisning. Sen tar jag så mycket jullov det bara
går! Åker hem till Målilla ikväll också, Mattias ska med för han ska klippa sig och lite :) Sen är
det julafton helt enkelt. Har nog inte fattat det riktigt än, men det ska bli mysigt som vanligt :)







/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback