Right beside you, were I used to lay

Dålig uppdatering :) Omtentan i fredags kändes hyffsat. Så får hoppas att jag klarar den :)
Gick sen och hämtade ut min andra tenta. 8 rätt och ett U. Alltså underkänt. Svor för mig
själv ett par gånger och började bläddra genom papprena och upptäcker att dom glömt att
rätta en uppgift. Så ringer läraren och hon ber mig lämna tillbaka den, och säger att hon
ska kolla på den under eftermiddagen. Får sedan ett mejl om att jag klarat den. Fyyyyyyy
fan så gutt! Är en sån jävla lättnad när man slipper ha saker efter sig alltså.
Fredagen spenderade jag med Mattias. Vi va hemma hos mamma och kollade på idol och åt
god mat :)
På lördagen gick han upp tidigt för dom skulle åka iväg till Stockholm. Jag gick också upp hyffsat
och så kom syster hit. Åkte och solade en sväng, och åkte hem hit och duschade. Efter det blev
det bowling, och jag utklassade ;) Drog en kina med efter de. Fläskfilé planka, mycket gott :)
Kvällen fortsatte med att Jennifer och jag var barnvakt. De gick ju fin fint. Fick ställa upp på o
loosa lite i singstar mot dom, spela prinsess spelet och bilspel och gud vet allt :P Men dom är
söta de små liven :) Sen åkte jag hem och inväntade Mattias och så blev det mys framför oc :)

I söndags städade vi hela dagen. Kände mig riktigt duktig där haha. Vi dammade, damsög, torkade
golven, städade iordning, diskade, städade toaletten och tvättade typ 4 maskiner. Fick bli en
prinsessa från tre kronor som belöning. Och det satt fint :)
Idag har jag varit ledig. Tog mig en långpromenad med Sandra. Kallt men riktigt skönt :) Hon
bjöd mig på lussekatter och varm choklad framför tvn efteråt, myyys :) Nu har jag lagat mat och tänkte
gå bort till solariet och försöka bli lite brun. Inte snyggt o vara blek :P
Är ledig imon också, men då tänkte jag sätta igång med lite arbeten, men får se hur det går :)



Klickade hem detta från nelly.com idag :)






/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback