You're from out of this world

Godkväll!
Har nyss kollat på män som hatar kvinnor med syster uppe på hennes rum.
Va ju och kollade direkt när den kom ut på bio, fast det va ju ett tag sen.
Bra film iaf =) Åt lite kladdkaka till de med, behöver gå upp lite haha.
Eva sa att jag såg tanig ut idag på konsum. Att de lilla jag gått ner syns
så väl. Aja, att vara för smal är äckligt. Så de är bara tvinga i sig mat :P
Vill inte se tanig ut va fan.
Nu är mamma hemkommen från jobbet, och gör varma mackor åt oss direkt
även att hon jobbat hela dagen. Hon är bra hon. Och det känns skönt att jag
ska bo hemma ett tag till. Sparar så mycket på det, plus att jag får sällskap
och mat när jag kommer hem varje dag. Kan inte bli så mycket bättre.
Lite långt att åka varje dag, men vill man så går det.

Annars idag har det inte hänt för mycket, va i Hultsfred en sväng förrut och
köpte nytt puder för mitt va nästan slut. Letade hårspray i hela Hultsfred
också, men inte hade dom de någonstans :P Attans!
Skulle ju vart med Andreas, men han är bakis, så bättre han får sova då
haha =)


Imorgon börjar skolan som sagt! Upprop halv 12, men jag kommer vara
i Kalmar redan vid 9. Kul liv =) Får se om jag går bort till Madde eller
vad jag hittar på. Ska bli spännande, lite pirr i magen när man tänker
på det faktiskt =)




/ Take care Nathalie






Kommentarer

lycka till gumman!


Kom ihåg






Trackback