You promised that nothing ever was going to come between us

God morgon!
Börjar jobba vid 11, så jag ska bara skriva klart detta, borsta tänderna och cykla bort.
Gick ju inte direkt bra för dackarna igår nej, hmm.
Och jag orkade inte heller tvätta bilen innan jobbet :P Men tänkte jag skulle ta tag i
det idag. Ska iaf städa ut den, damsuga och torka av allt. Alltid något :p Sen får jag
se om jag orkar tvätta den med, tycker de är så tråkigt.
Jobbar bara till 5 idag så de är skönt. Bara att idag är det en sån där stressig dag
eftersom alla varor kommer och det är fullt på hela lagret. Och idag kan man räkna
med och bryta av naglarna haha! Är alltid så och blir lika förbannad varje gång för
jag hatar verkligen att ha korta naglar. Kan inte ens skriva på mobilen då liksom.
Tar evigheter =)
Är sugen på att grilla, det va ett litet tag sen. Man får ju ta vara på när man kan grilla
o göra det så ofta som möjligt tycker jag =) Är ju till och med lite sol ute idag. Men
va inte oroliga, den försvinner snart igen haha.


Nej bäst att cykla bort!




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback