Since you've been gone

Hejhej =)
Är trött och klockan är nu tjugo i elva när jag börjar skriva detta. Är nog första
kvällen på länge :P Efter jobbet åkte jag bara hem och bytte om, sen åkte
jag ner till Hanna. Hon hjälpte mig att fylla i alla papper till högskolan och
sådär. Så nu är det klart. Efter det åkte jag ner till farmor och tvättade och
städade ut bilen. Det va välbehövligt. Men känns som bilen blir lika skitig
direkt när man åker iväg sen. En annan femma de =) Sen åkte vi ner till hotellet
och åt. Vi delade på en pizza, va gott för en gångs skull.
När jag kom hem, fick jag sug efter att träna. Men lite sent att göra de då.
Så jag tog med mig mp3 ut på en promenad. Gick och gick och bara spelade
musik på högsta volym. Underbart. Känns som man inte har några problem
för tillfället. Man behöver inte ens tänka...
Ska nog köpa mig en ipod nu när jag får lön. Måste ha något bra att lyssna i
på tåget till Kalmar sen =) Har haft 4 mp3, och 1 mp4 :P Tre av mp3:na
har gått sönder, och de är faktiskt inte jag. Mp4:an ligger här någonstans.
Vet inte varför jag inte använder den. Eller jo tror de är för batteriet tar slut så snabbt.
Och sånt är ju jobbigt.
Nu ska jag beställa lite från partylite, sen blir nog sängen alltså =)
Jobbar 12-21 imon. Så blir lång dag. Måste gå upp innan och laga lite mat
också, o duscha =)



En sån här kanske? =)




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback