So low as you can go

Godkväll!
Vet inte riktigt vad jag har gjort av denna dag egentligen. Efter maten så
åkte nästan alla direkt. Jennifer skulle spela fotboll. Så jag la mig där uppe
på soffan för jag tänkte att jag ville ha lite dagsljus, men somnade där
likt förbannat. Vaknade av att mormor kom sen med lite piggelin till mig :D
Är skitgutt för halsen.
Sen när hon åkt låg jag bara o kollade på tv, tyckte synd om mig själv mest.
Satte mig vid datan och kollade lite backyard klipp. Tänkte dom kunde jag
sett ikväll, men icke de =) Får nöja mig med att sova i deras snygga tröja =)

Lovisa ringde ikväll med. Himla kul att prata med henne. Pratade nästan
en halvtimme och allt möjligt. Varför pratar man inte oftare i telefon med sina
vänner egentligen? Alltså bara ringer och kollar läget liksom än o slänger iväg
ett sms. Så mycket roligare, för då kommer man på massa annat kul o prata
om också. Det ska jag nog börja med. Telefonterra mina vänner, så nu hinner ni
förbereda er haha ;) Nää, men man ska ta vara på sina vänner verkligen. De är
något jag lärt mig genom tiderna.

Har suttit och snackat på msn lite nu. De från magaluf har ju kommit hem nu.
Vore fan kul o dra dit o festa nu, vet att du är på Veronica :)



/ Take care Nathalie






Kommentarer

haha lätt att jag är! Fan va skoj det ska bli, du vet var jag finns, hänger på i alla lägen där! =)

jag styr upp de där alltså ;) är sugen!


Kom ihåg






Trackback