Try to understand

Godmorgon!
Blev sent inatt fan. Satt uppe på datan till halv 4 tror jag klockan va iaf.
Men så kan det va ibland : ) Brände en skiva också, men det blev
man konstigt. Får se om den funkar i bilen sen.
Jag håller på o tvätta just nu, äter frukost med. Fint väder är det ute, men
känns lönlöst o gå ut o sätta sig en timme. Det är ju så varmt så de går
ju inte bara sitta ute på gården. Måste ju va vid sjön. Tänkte jag skulle göra
mig iordning lite, ta på mig och sen åka bort och hämta partylite sakerna
som har kommit idag. Ska åka och lämna tillbaka väskan också.
De borde jag hinna eftersom klockan bara är lite över 12, och jag börjar
vid 2. Efter jobbet får man se vad som händer helt enkelt :)

Tänker och tänker, men kommer inte fram till något bra inte. Det är ju
precis så som Sandra och jag pratade om. Men varför är det så
egentligen? Ja jag vet att det inte beror på mig iallafall, och jag vet
att allt som har med de att göra är svårt. Mycket svårt. Går inte hålla
det på någon sorts nivå alls. Tråkigt efter allt.
Men vad ska man göra? Tänker inte gå och tönta mig längre. Det är
det inte värt någonstans. Om det va meant to be skulle jag inte behöva
känna så som jag gör. Och jag skulle inte behöva ta allt heller.
Men så är det helt enkelt, blir väl lättare med tiden.





I've had the time of my life<3



Everything I know, and anywhere I go
It gets hard but it wont take away my love
And when the last one falls
When it's all said and done
It gets hard but it wont take away my love

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight its only you and me


om och om igen igår, så jävla fin!




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Bara jag som får en klump i halsen när man ser den bilden? :/


Kom ihåg






Trackback