Right back from were we started

Heeejsan!
Har sovit så otroligt dåligt inatt. Ett tag trodde jag allvarligt att jag skulle hosta upp lungorna.
Ussssch. Så jäkla jobbigt. Har ont i hela magen och revbenen för jag hostar hela tiden.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, skickade alla papper om bidrag och om högskolan
och grejer. Aktiverade även mitt konto på skolan. Nu känns de att de blir verklighet snart.
900 kronor i månaden och 1000 om året kostar de att åka tåg. Flyttar gärna härifrån om ett
år eller så. Hoppas ja hittar något bra. Som jag sagt innan, vad ska man stanna här
för liksom.
Just de fick ett cpryck förrut med och började städa. De gör jag alltid när jag är på ett humör
som man inte kan beskriva. Typ funderarhumör kanske man kan säga. Så packade upp allt
från resväskan och la in. Packade upp sakerna jag köpt. Damsög, dammade och torkade av.
Helt jävla slut va jag sen kan jag lova. Tar på krafterna att vara sjuk. Idag har jag iaf ätit en
halv portion nudlar. Bättre än inget =)
Nu tänkte jag sätta på en wallanderfilm... Eller sova kanske. Får se vilket utav det de blir =)


Hörs senare kanske!



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback