Never thought you would be like this

Orkade jag gå upp när klockan ringde imorse? Nää hha såklart inte. Somnade om
till klockan 11. Och jag skulle börja vid tolv. Så fick snabba mig lite. Sen fick jag
ju sitta i telefon en kvart. Hann inte föna håret, så jag fick åka med halvblött hår till
jobbet haha. Och ni som känner mig vet att jag inte gör sånt. Men va ska man göra
liksom :P Va bara o gilla läget. Bryr mig inte så mycket längre:P
Kom hem nu iaf. Är genomsvett, hur varmt som helst nu igen inne på konsum
när det är varmt ute. Men Sandra och jag har haft det kul ikväll fan haha. Monster
is tha shit^^ Man får gå på toa lite också efter de :P Menmen smällar man får ta.
Sitter fortfarande här i jobbar kläderna. Ska duscha av mig lite och ta på mig
andra kläder snart. Annars äre väl lugnt =) Ska ringa och beställa euro imon.
Tänkte jag skulle åka och hämta dom nästa vecka och samtidigt avsluta mitt
konto på swedband.Onödigt att ha två kontokort på olika banker.

Imon är det fredag och helg, skönt de =) Fast jag jobbar kväll imon. Börjar dock
inte förrens 2, så man kanske hinner med att sola lite. Vore ju skönt.








/ Take care Nathalie






Kommentarer

När vi jobbar, det är då det händer ;)

om klart de sandra, va annars liksom ;)


Kom ihåg






Trackback