I have a feeling

Börjar bli lite långtråkigt att ligga här måste jag säga. Är väldigt rastlös.
Har kollat klart wallanderfilmen nu iaf, och den va bra. Har kollat runt lite
efter en ipod också. Men kan inte så mycket om sånt där, så de får
nog va ett tag till. Kollade lite på nelly också, fri frakt några dagar till.
Ska nog beställa ett par converse, vita isåfall. Snygga är dom. Får
bestämma mig imon =)
Skulle egentligen ha jobbat ikväll, men icke. Mamma har haft ljusparty
här, så har legat här nere och lyssnat lite på det.
Är ändå rätt skönt att bara ligga här och fundera på allt...

Förresten så har vi målat om huset nu med, innan va de ju grått, och
nu är de vitt med röda knutar typ. Blev bättre än vad jag trodde. Jag
röstade på latte och en annan beige färg som vi valde mellan innan,
men det blev bra detta med. Altanen är så gott som klar, nu är det
bara insidan av utbygget kvar som ska göras iordning. Och sen
köket vill säga. Mer än hälften är ju klart iaf =)









Jag vill tillbaaaaaaaka<3




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback