Young and restless

Hellluu!
Åkte vid tjugo över  7 härifrån imorse för att åka till Ohamn. Hämtade upp Madde i Mörlunda
innan. Tog max 5 min hos tandläkaren. Kollade bara den där himla tråden. Fick ta bort
den om jag ville på egen risk, va bäst o haden tills jag är 25. Så får bli så. Märker
inte va den så mycket ändå.
Sen drog vi åt lite. Bakpotatis vid 9 på morgonen haha. Gick lite i affärerna. Köpte en
klänning som åkte på nu till kvällen : )
Sen åkte vi hem och köpte lite kött och så till kvällen. Efter det drog vi till skolan. Dansade
lite sen vare matte. Och det suger helt enkelt! Jag bryr mig inte med tusen utropstecken : )

Nu har jag duschatoch gjort mig iordning. Madde kommer snart och då ska vi åka bort till
Mp. Sen när dom drar till Örsåsa åker vi med till mig med Michaela också och grillar
lite gott : ) Blir trevligt. Sen får man helt enkelt se vad som händer.



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback