Touch the right spot at the right time

God kväll!
Vaknade vid 8.17 imorse när klockan ringde, skulle gå upp lite tidigare för jag skulle
hinna duscha tänkte jag. Drog på mig ett par mjukis byxor och gick ner hur jävla trött
som helst. La mig på soffan och kände att jag helt enkelt inte orkade, så jag somnade
där en halvtimme till. Hur gutt som helst. Drog till skolan sen.
Hade studentmöte vid ett med alla treor. Sas inget man inte hört innan.
Sen hängde Madde och Jocke med till Vimmerby. Tänkte kolla lite snabbt på en
klänning, men hittade ingen. Så åkte hem igen, åkte genom Hultsfred och hämtade
upp Micha. Drog då vidare till Vetlanda. Släppte av Madde först bara.
Hittade mig faktiskt en klänning jag är ganska nöjd med. Känns som fler kommer ha
den bara eftersom jag köpte den där många handlar :P Men skitsamma den satt
bra och va fin. Det får duga!
Blev donken innan hemfärd med gutt. En happy meal och en east cost, det satt fint
i magen kan jag säga.
Nu har jag suttit med svenska muntliga och pm:et sen jag kom hem. Känner att jag
börjar bli klar nu. Bra Nathalie att du tog tag i det! Sånt gillar jag :D

Imon ska jag va i Ohamn hos tandläkaren 8.20, Madde är snäll och hänger med : )
Sen stannar vi lite och kikar i affärerna. Skolan börjar ju inte förrens halv ett med dans
och sen matte efter de. Borde nog gå på de imon eftersom vi har prov nästa vecka :P
Skiter egentligen i vilket. Menmen.
Är ju valborg imon med. Får se vad som händer. Valet är väl virserum eller va hemma
typ. Inget av de lockar ju sådär värst. Men blir säkert vrum, måste fixa skjuts bara.
Eller så får jag väl va nykter o köra, men inte så kul.

Nää nu ska jag dra o äta något gott bara för jag har vart duktig :D








/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback