Life doesn't always go your way

Godkväll!
Denna dag har ju varit lite upp och ner. Jääävla näsa som inte slutar rinna, och jävla ögon
som inte heller vill sluta rinna :P Världens förkyldning och all pollen på en gång, härligt
de :P NOT! Aja, har legat och myyst i sängen i princip hela dagen. Det har varit väldigt skönt iaf!
Har precis varit uppe och druckit lite te, allt för att inte ha ont i halsen längre : )

En annan sak idag. Va ju i Vimmerby för ja jag vet inte hur länge sen, 1 och en halv
månad sen typ. Och då hittade jag ju en klänning som jag jätte gärna hade velat
ha på studenten, men den va svart. Frågade om dom möjligtvis inte skulle få hem
den i vitt. Och jaaa det skulle dom ju! Va skitglad för klänningen satt så bra. Har inte
kropp för klänning annars, så det va ju perfekt tänkte jag. Gav dom telefonnumret och
dom skulle ringa upp i början av april när den kommit!
Men dom har inte ringt, så idag ringde mamma och hörde. Och så säger kärringen
att den är restad och inte kommer hem något mer. Sen säger hon att de inte står på
lappen att hon skulle ringa upp oss. Men förmodligen måste man väl ringa och säga
om den nu inte kommer! Så jävla dum i huvudet alltså. Ett stort tack till henne för nu har
jag fan inget att ha på mig. Blir ju lätt att hitta en klänning nu när allt är utplockat.
Åhhhhhhhhh är måttligt irriterad på det kan jag ju säga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon skulle ringa upp imon när hon fått tag på återförsäljaren och frågat om vilka andra
affärer dom sålt den till, men eftersom den har varit ute i affär sen februari lär de ju inte
finnas någon kvar. Om hon bara hade ringt direkt när hon visste att den blev restad
så hade man säkert hunnit leta upp den i någon annan affär, nu lär va ju vara så in i
helvetes kört med de!

Men så är det, får helt enkelt åka och leta upp en ny!



Fredag imon så skönt!



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback