Keep it to yourself

Jaha då var det söndag och så var denna helg över. Har jag sagt innan att tiden går alldeles
för fort? Joo, men jag säger det igen. Det som jag har hunnit med denna helg är i o för sig
ganska mycket.
I fredags var jag, Madde, Albin och Sonny och bowlade lite. Lite öl på det med!
Sen drog vi hem till Madde och grillade. Va årets första grillning för iår, och underbart
gott va det. Kollade lite på hockeyn också : )
I lördags åkte jag och Madde och handlade lite i Kalmar. LITE med understryking skulle
det vara. Men blev som vanligt alldeles för mycket.
Köpte ett par balskor, 2 par tygskor, en jacka, 3 t-shirts, 2 tjocktröjor, en jeanskjol, ett par jeans shorts,
ett par shorts, en bolero, solglasögon, mascara och en bikini. Tror de va allt :P
Men är nöjd med alla inköp iaf :P
Sen när vi kom hem va det bara att duscha och dra på fest typ. Så åkte till Hultsfred och festade lite.
Det va mycket trevligt. Blev vimmerby och en pizza på natten med. Det satt fint.
Nu har Madde åkt hem, och jag borde städa upp på mitt rum. Alla inköpskassar ligger överallt där
nere. Så får bli så nu, sen blire lite mat : )



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback