I remember love

Idag har det inte hänt allt för mycket. Satt hemma och funderade på va fan vi har lov för.
Bättre och va med kompisarna i skolan. Har ju skit tråkigt hemma själv liksom :P Hatar
och va själv. Känslan av ensamhet är det absolut värsta som finns! Just nu känner jag
den ofta, men jag vet ju att jag inte är det, me känner så ändå.

Aja, hängde med mamma till Hultsfred en sväng, lämnade in bygglovet på kommunhuset.
Sen va vi på apoteket en sväng, sen skulle hon klippa sig med. Satt och kollade på bara.
Åkte hem och åt lite mat o segade. Sen drog jag till pappa med Michaela. Vi har grillat
lite och myst framför tvn. Va ju dubbelavsnitt av desperate : )

Nu hamnde jag här, har seriöst skittråkigt som varje kväll. Hatar att gå och lägga mig,
hatar att sova ensam, och hatar att jag ligger och funderar på allt jag inte ska innan jag
sover!!!!!


ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - Några år äldre än mig
Ditt yngsta hångel? - Veet ej
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 1 person
Vad tycker du om kärlek? - den va underbar, nu vet jagi nte längre
När kramade du någon sist? - Idag
Saknar du någon speciell person? - Ja
Har du svårt för att bli kär? - Om jag har
När kysste/hånglade du med någon sist? - I fredags
Ångrar du det? - Nääe det gör jag inte
Är du singel? - Jaa
När fick du senast en komplimang? - Hm, i fredags med antar jag
Har du hånglat med någon av samma kön? - Joo : )

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Haha jo i karusellen :P
Hånglat med nån riktigt ful: - Näe de tror jag inte
Hånglat med fler än 50 pers: Hahha jo men jag håller räkningen
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Har nog hänt
Gjort något riktigt dumt? - Vem har inte 
Gjort något du verkligen ångrar? - Mmm
Varit nykter på nyårsafton? - Inte sen jag började dricka
Åkt ambulans? - Ja en gång
Gjort nåt olagligt? - Hehe aah
Blivit polisanmäld? - Nej
Fått din mamma att gråta? - Ja
Slagit ner någon? - Hah näe
Skämts över dina föräldrar? - Joo :P
Skämts över dig själv? - Japp
Sagt jag älskar dig och menat det? - Såklart
Tar du droger? - Nej
Dricker du? - Joo men det gör jag, ganska mycket nu för tiden
Vilka kläder sover du i? - Ingaa alls
Vad hatar du verkligen? - Lögner, otrohet
Varit kär? - Jaa riktigt kär 1 gång, de är väl den enda som räknas och betyder
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Njaa
Är du ensam nu? - Jaa eller pappa är nere
Vill du gifta dig? - Någon gång kanske
Vill du ha barn? - Jaa M, T, A, V : )


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Jag och den jag saknar nu
Såg dig gråta? - Samma person
Fick dig att gråta? - Saaame
Du delade en cigg med? - Vet ej
Du gick på bio med? - Michaela
Skällde på dig? - Vet inte de


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Nej
Köpt någonting? - Ja
Sjungit? - Ja nu : )
Saknat någon? - Jaaa tyvärr(?) =/




<3




/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback