Don't tell me to stop

Tisdag idag och jag har varit och tränat fotboll. Hann nästan bara hem och vända innan jag åkte kändes det som. Men det gick bra idag, förutom mitt skoskav som aldrig vill ge med sig. Men det är sånt man får ta. Nu ligger jag här i min sköna säng med datan... Är lite pissed på vårt internet (har skaffat trådlöst) som hoppar ut hela tiden, lite jobbigt. Kollar på the perfect man som går på trean också. Gillar Hillary Duff, hon är grym på skådespeleri :)

Imorgon ska jag till Vimmerby en sväng med mormor och morfar. Sen ska jag ut och köra lite bil. Har ju min första körlektion på måndag, lite nervös, men det går nog fint hoppas jag =) Skön att man kommit igång nu, hoppas de rullar på så man har körkortet snart =)

På torsdag ska vi ut och paddla med klassen. Haha, ja det ska väl bli kul. Ska sova över i tält och sådär. Men de blir nog bra, hoppas vädret blir bra bara. Kommer hem på fredageftermiddag igen. Lär sova hela dagen sen kan jag lova : )





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback