Deep down in my heart I know there's a reason

Var i Linköping med Michaela och handlade i fredags. Mycket trevligt inhandlades väldigt  mycket.
Men det behövdes också så man ska väl inte vara lessen över att dom pengarna försvann så
snabbt :P I lördags städade jag, sen gick jag bort och kollade när Målilla förlorade. Inget bra spel
där inte direkt. Sen kom Loord och hämtade upp mig så drog vi till Hultsfred. Va där en stund, sen
åkte vi o köpte lite dricka och hämtade upp Micha. Sen drog vi till Gizmo och drack lite. Va väldigt
trevligt. Kul o träffa lite nytt folk =)
Söndagen soooooooov jag hur länge som helst. Sköntskönt. Sen skulle Micha och jag sätta dit
sätesöverdragen i bilen. Fan va bra de gick. Not! Inte ens de är vi kapabla till, det är mycket illa.
Så vi la ner det, och gick hem och åt istället. Sen efter de åkte jag direkt på innebandy möte.
Gick igenom lite taktik o sådära. Sen på kvällen drog vi till Hultsfred med Loord igen.
Skulle ju tatuera mig. Så nu är det gjort också : ) Blev skit snyggt så jag är nöjd. Gjorde skapligt
ont o göra på foten bara kan jag lova. Jag har jätte tunt skinn där också så han fick köra väldigt
försiktigt sa han. Men efter en och en halv timmes smärta satt den där. Man får ju stå ut lite va ; )

Idag mår jag fan inte bra. Förkyldningen vill inte ge med sig alltså. Usch jobbigt. Kallsvettas hela tiden.
Åkte hem från skolan, orkade inte sitta kvar där. Va dels för att jag va förbannad över de där jävla
telefonsamtalet också. Menmen sånt är livet, det blir väl bra nån gång igen hoppas jag.
Så ikväll blir de bara ligga här, kanske försöka sätta i sätena om jag får ork. Har ett arbete som måste
göras med. Men orkar inte för man fattar inget av det ändå...


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback