Best days of my life

Tjooo, allt flyter på. Har börjat på datorerna nu klarat a och b fasen två gånger och c en gång.
Känns bra, ska fråga Mats på tisdag på min körlektion om jag får boka uppskrivning o de redan
för de är kö till november.
Imon ska jag till Linköping med Michaela och shoppa lite. Behövs om man säger så : )
Får se vad som inhandlas, har lite planerat iallafall. Sen på kvällen får jag se vad som
händer. Lördag blir det fotboll med Micha, och sen skulle de blivit ohamn, men får se
vad som hittas på nu.
Ensam hemma denna vecka igen. Tråkigt, har lyckats blivit sjuk med det suger. Kändes
typ som man skulle svimma idag i skolan, svettades som bara den. Undra va dom hade
mixtrat med där. En liten del va nog febern också :P

Kul idag på matten haha vi är så positiva typ va gör vi här, och bara jag fattar ingeting, jag ska nog
byta, detta suger, varför lär man sig de här :P Men de suger verkligen, inte till någon jävla nytta
i denna sjuka värld ändå =)


So so what, I'm still a rock star
I got my rock moves, and i don't need you
And guess what , I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine


17 dagar kvar! ;D



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback