Think about the way

Weei händer inte så mycket, vinst mot Kalmar idag med 7-5. Gött som fan!
I fredags va det lite fest hos mig, va väldigt trevligt faktiskt. Blev ganska mycket
folk tillslut, och det va skoj. Får bli snart igen.
Upp och städa på lördagen, fick hjälp av Micha och Mirja, så det gick ganska
snabbt. Sen åkte jag hem sminkade mig, tog på mig, satte upp håret på
20 minuter folk! Rekord där tror jag haha. Då cyklade jag och mötte upp
Adam, sen cyklade vi till Steve och hämtade han och Simon. Sen cyklade vi
ut till banan och kollade lite på speedway. U21 någonting va de : ) Trevligt
och kallt haha =) Sen på kvällen blev det gp och mys ;);)
Hade lite kalas idag med för dom på pappas sida. Daniel kommer hem snart<3
Nu har jag fått massa pengar så vad ska jag köpa mig för mobil? :O Har så svårt
för o bestämma mig. Finns ju hur många som helst :P
Ikväll vet jag inte vad det blir mer, får se. Blir nog lugnt bara.
Imon blir det skola, körskolan och sen innebandy. Det är trevligt ; )
Uppskrivning och uppkörning är bokat, får hoppas man fixar det nu med bara.





Ni är kärlek : )<3




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback