You're in then you're out

Trevlig kväll igår. Började hos mig med Mirja, Mirell och Michaela. Vi åt
faijta ; ) Goott!
Sen gick vi bort till vår lilla gympasal. Så vare dags för innebandy.
Det va skitskoj. Spelade i två timmar. Sen gick vi ner till bastun.
Några gav ju upp redan efter knappt en timme. Men Tookie,
Christoffer o jag satt kvar i tre timmar, Såg ut som ett russin sen
haha, men va gör de. Va hur skönt och trevligt som helst ; )

Jobbat idag. Gick smidigt. Och ikväll har jag suttit o disskuterat
med mamma och mini vad det ska bli av mitt liv. Lärare är det
som de har lutat åt länge, och det är de dom tycker. Men vi får
se helt enkelt =)

Imorgon är det jobb till ett. Och direkt där ifrån till samlingen.
Spelar match halv tre i Mörlunda mot Borgholm.
Sugen på att vinna! Pepp på o spela efter fredagen ; )


/ Take care Nathalie






Kommentarer

idrottslärare då eller? :)

Ja, och samhällslärare tror jag :)

Man läser ju två ämnen på högskolan

på lärarutbildningen som man undervisar

i sen =)


Kom ihåg






Trackback