I will stand by you forever

Va i Kalmar idag med Kling. Trevligt vare : ) Hittade massa fynd faktiskt.
Synd bara att Gina inte va öppet som vanligt eftersom dom flyttar. Men
va bra på ett sätt, för annars hade jag bara handlat ännu mer :P
Åt köttfärspaj och det va mycket gott.
Åkte o tränade direkt när jag kom hem. Skojträning bara o det
va skönt för omväxlingens skull :D
Nu har jag kollat på desperate och ätit pannkakor. Mums!
Det är dom där djupfrysta som man värmer i micron, smakar
precis som hemgjorda. Mycket gott,
Nu ska jag packa upp mina kläder och sova.
Skola imon och där har man inte varit på nästan en månad.
Åker med Lovisa imon eftersom vi har sovmorgon.
För ja hon fick ju faktiskt körtkort idag! ;D;D;D;D;D


Om vi hinner så ska vi gå in på stadium ( läs sta di um ), för jag
vill köpa den där rosa vattenflaskan till henne och mig. Inte för
att hon vill ha en, men hon tränar ju och så.

Hahahahah


Inköp idag:
2 klänningar
1 par jeans
2 koftor
1 tshirt
2 tjocktröjor
2 polotröjor
1 linne
1 mössa
strumbyxor
1 t-shirt
öronhäge
armband
kam


/ Take care Nathalie







Kommentarer

Du handlar ju som en gris männska!:P Fin klänning förresten:) har sett massa sånna överallt nu, ser ut som min typ ju:)

Oj, jam det va jag som skrev det..:P

jaaaaaag vet inte bra haha. taack. aah nästan, köpte den på vila =) 500, men det är den värd hoppas jag =)

» Lisa

Oj, va mycket! Hur mycket kan allt det gå på??



Vill du ta chansen att få ett par extra hundra läsare genom att bli länkad genom vår blogg? Dela med dig av ditt bästa raggningstips så är det kanske du som blir dagens blogg!!

du det gick på ett par tusen :)



vore skoj, men raggningstips är nog

inte riktigt min grej känner jag ;)


Kom ihåg






Trackback