Thank you

Har inte kännt för att skriva, så har inte blivit på ett tag.
Ikväll ska jag iaf till Mirja och dricka lite =) Trevligttrevligt.
Dom kommer snart så borde gå o packa o ta på mig vad
jag ska ha på mig :P Men orkar inte just nu hehe. Lyssnar
på Amy Diamonds meldoifestival låt :D Den är faktiskt bra.
Inte i Perrelli stil, men den är go på något sätt ändå.

Vet int ehur jag ska göra med festivalen.. Antingen köpa, och
då måste jag ju köpa snart. Eller så jobbar man. Men jag har
jobbat i 4 år nu och det suger. Iår kommer 2 av mina favortiband
med så dom tänker jag absolut inte missa =) Linkin park
och simple plan för dom som ville veta vilka :P Takida kommer ju med.
Tror det kommer bli en jäkla bra festival. Det ser jag fram emot :P


/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback