What hurts the most

Sitter här på mitt rum och funderar lite =) Ska åka och träna snart. Hoppas det går bra så man får spela från start imon. Är sugen på en vinst och en rolig match. Vi möter ju Virserum, är typ den enda matchen man kan kalla derby. Blev att åka långt för att spela iår =)
Annars händer det väl inte så mycket just nu. Har varit otroligt trött denna vecka. Vet inte varför. Har gått och lagt mig varje dag efter skolan, och ändå gått och lagt mig klockan 10, sen är jag skit trött när jag vaknar. Är märkligt det där, och lite jobbigt att va trött hela tiden med. Menmen.
Har köpt en ny telefon, och det verkar som man blivit blåst på 3000 kr :D Haha lyckat. Ska försöka ringa hela kvällen och se hur det är. Helt sjukt haha.
Har varit lugnt i skolan denna vecka. Hål hela tiden och massa dötid. Det är inget kul. Och idag satt man och spela nåt jävla pizza spel på jesper haha. Skulle typ göra likadana pizzor som bilden visade på en tid och tjäna ihop tillräckligt mycket pengar. Mobbat :D Men vad gör man inte haha. Sen när vi äntligen skulle ha lektionen vi väntat på kommer han 10 minuter försent. Delar ut ett papper med lite uppgifter, och säger att det va va inlämnat v.14, och vi behöver inte komma på fler lektioner. Sen fick vi sluta. Haha okej det lär ta en timme max att göra det pappret, och vi missar långa lektioner för det liksom haha. Men skönt, då har man ju ett mindre bekymmer.
Är massa arbeten o skit som ska in innan lovet som man inte ens börjat med. Och engelskan lär jag ju inte klara. Prov imn på litterära termer och jag har inte ens kunnat översätta alla. Lyckat värre! Sen prov på allt vi har gjort innan lovet. IG på hela klassen? Ja det lär det nog bli, är ingen som verkar fatta hennes jävla lektioner. Sjuk är människan!
På lördag blir det kanske att åka till Högsby med Mirja, Får se har inte bestämt mig ännu =)



/  Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback