I´ll do it for you

Nu har jag varit väldigt dålig med att skriva här. Skärpning på det! Men det har inte hänt så mycket ändå. Julafton och nyår som varit ungefär. Och julafton va som varje år innan, fast simon va med också. Va hos mormor och åt, lika gott som alltid. Sen blev det farmor en sväng hem till mamma och sen till Virserum med Simon. Va en jätte mysig dag, och jag va supernöjd med mina julklappar =) Speciellt min dator =)
Nyår började hos mig, och där va det trevligt =) Behöver inte orda mer om den dagen, palla liksom....
Efter nyår har det inte hänt allt för mycket, inte orkar gått upp ur sängen. Men det är ju rätt skönt och ligga i sängen hela dagarna med, men man tröttnar på det efter ett tag.
Madde va hos mig i fredags så då va man ju tvungen och gå upp ;) Vi hade vår egen lilla spadag hah. Gjorde fotbad, bastade, hårinpackning och ansiktsmask och bara snackade. Va jättemysigt. Vi får ta en dag sen du kan va lite längre. Hoppas cupen gick bra =)
I lördags bestämde jag mig för att gå upp ur sängen också, vaknade vid typ halv 2 eller något, duschade och sen gick och köpte godis med Micha. Och då slog det mig att jag inte varit ute sen nyår haha. Men va skönt med lite frisk luft. Sen åkte man till Virserum. Och det va trevligt, ska inte prata mer om det nu... Vi får se helt enkelt.
Och nu kom man hem, hem är alltid lika skönt. Och jag vill ha ordning på mitt rum nu. Jag fick ju 4700 kr för mitt ärr på försäkringen i förrgår så snart måste jag komma iväg så jag kan handla massa till rummet. Måste spara lite av pengarna till en ny mobil med, för den är ju snodd för den som missat det. Så gott folk lita inte på någon annan än dig själv, för man blir bara sviken ändå.
Nu kommer Michaela så nu slutar jag skriva. Blir kanske bowling ikväll med snyggingen =) Trevligttrevligt.


Och btw jag hatar folk som snackar så jävla mycket med saker dom inte har med och göra. Speciellt när man sprider ut rykten som inte ens är sanna. Go to hell and stay there säger vi ;)


/ Take care Nathalie







Kommentarer
» Z

Jag älskar dej sötnos


Kom ihåg






Trackback