There's something about you that makes me cry

I fredags kom Madiie till mig på morgonen så åt vi frukost tillsammans, mysigt hihi =)
Sen åkte vi till skolan. Gick på lucia sen spelade vi volleyboll. Det va den dagen i skolan
haha.
På kvällen drog jag och Michaela till Virserum och kollade på hockey. Dom förlorade ju
tyvärr, men va kul o kolla ändå. Gamla minnen : ) Va länge sen man va där nu. Efter så
skulle vi åka till Vetlanda och då hängde Simon, Martin och Markus med för dom skulle
ändå hämta Martins föräldrar så vi åt på mc donalds o lite. Trevligttrevligt.
Lördags dömde jag f-14 med Alle. Gick väl bra hehe =) Sen hängde Mirell med mig hem.
Michaela kom också. Vi åt lite och gjorde oss iordning. Sen åkte vi till Vimmerby. Hamnade
på fest hos Ricky. Sen åkte vi o åt pizza. Åkte tillbaka ett tag dit igen, sen åkte vi hem igen.
Trivs i ert sällskap<3

Mirell sov hos mig, och idag har vi spelat match. Förlorade med 6-2. Vet inte riktigt... Finns
inte så mycket att säga om det. Inte min dag idag, och det lär jag väl få ha med mig ett tag
som vanligt. Jag blir iaf sjukt opeppad när folk klagar på uppvärmingen att dom är trötta och
typ att dom inte känner för o spela, så ja. Det går inte skylla på de bara. Alla har väl dåliga
dagar ibland. Bra golv dom har där med måste jag ju säga. Not.
Aja, just nu har jag ätit så mycket godis så jag mår illa haha, så typiskt mig. Lär mig aldrig alltså.
Har kollat på one tree hill med. Bra serie. Fast finns inget som slår oc. Och kommer aldrig
finnas heller. Det är sjukt bra. Man lever sig verkligen in i det, och jag gråter varenda gång till de :P


Imorgon är det volleyboll dag. Dags o vinna iår känner jag! =)


Give me a reason


None
Sommaaaaaaaaar och bruna ben<3



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback