Run away with my heart, run away with my hope

Igår provade vi studentmössor. Shit det är inte långt kvar nu alltså, höstterminen
har ju gått av bara farten. Snart står man där, och vad ska man göra sen? Det är
frågan. Måste bestämma sig inom kort. Jag vill helst inte flytta ifrån allt och alla,
men sen vet man ju inte, man kanske måste. Men iaf, kul va det. Trivs som fisken
i vattnet bland min klass, dom är bäst!
Idag hade vi volleyboll på idrotten, så jävla kul är de :D Vinst varenda gång på mitt
lag. Och vet inte vad som hände en match, men jag servade tydligen in 12 bollar
på raken. Det är bra inför volleybolldagen då vi ska krossa samhäll o natur ;)
Sen blev religionen inställd så fick en väldigt lååång håla.
Så då spelade jag, madde, lovisa, adam, ante och tookie med andra ord.
Kul spel ju, haha får panik när man inte kommer på ordet :D
Sen hade vi hälsoeftermiddag. Först gjorde vi frukdrinkar. Sen hade vi taktil
massage, gutt vare. Efter det avslappning (jag somnade haha, vaknade av att
jag rykte till ;P) och sen dans. Först dansade vi en jenka/hophop dans och efter
någon annan dom aldrig sa namnet på. Sen lite bugg. Bugg är kul, men fan så
svårt. Men Mirre och jag dansade bra haha ;D Är ju tusen gånger lättare om killen
har lite taktkänsla och går in för de :P
Ikväll blir det träning, vi lär få beröm idag efter våran insats mot Virserum.
Derbyvinst med 4-0 är aldrig fel, jag gjorde ett mål och fick även pluset
i tidningen av Johan, så jag är mycket nöjd. Gick bra för en gångs skull.
Så fortsätter vi nu! :P



Student 2009, längtar! :)






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback