I can't when I love you so

Sov till 1, hur skönt som helst. Sen skrev Madde att matten började
tidigare så Lovisa o jag åkte vid kvart i 2. Sen skulle vi ju då göra matte
provet. Fick de kollade på de och tänkte ska jag gå ut härifrån nu eller sitta
kvar så de ser bra ut :D Satt kvar tio minuter, svarade på typ fyra frågor och inte
en enda av dom kommer vara rätt. Det vet jag redan nu. Sen efter kollade vi på
Maddes gamla prov, och upptäcker att det va precis samma som vi hade! Lite
småirriterad då. Man kunde ju bara ha lärt sig de utantill, det hade varit smidigt :D
Men skitsamma, som sagt så bryr jag mig inte längre.
Sen satte jag mig på körskolan, gick inge bra idag. Fick massa frågor jag aldrig sett
förrut, dom krånglar till dom så förbannat så man blir ju helt snurrig i huvudet.
Menmen, får hoppas att man lärde sig något av de :P Det märks.
Nu har jag precis tränat.. Va inte många varken idag eller tisdags, men har ingen
match i helgen så det är väl därför några skippar. Men vi har haft kul ändå : )

Nu ska jag sova för nu är de ingen rolig kvar på msn : )
Fredag imon, skööönt!






/ Take care Nathalie






Kommentarer
» Micke

Pluggis ;P

puhh :D sån är jag inte ;)


Kom ihåg






Trackback