Hold your head up high and reach the top

Jag gick gooooooooooooooooodkänt på matteprovet. Fy fan så jävla gutt :D
Precis på gränsen, så nu slipper jag den skiten. Ligger efter med ett kapitel
eftersom jag inte har gått nu, men det får jag väl göra någon gång när jag får ork.
Han bjöd på kaffe o pepparkakor på lektionen idag med, mutar väl oss för att vi
ska börja gå haha =)
Va och åt på kina idag med klassen också, kuulkul =) Sen har vi haft damp i
skolan, ungefär som vanligt med andra ord haha. Lyssnade nog inte ett ord på
föreläsningen på idrotten. Mobbade Lovisa istället haha så kul är de :D
Skickade pussmunnar till Rajje, och tog hiphop kort hahaha :D Ja lite kul
ska man väl få ha med i skolan :D
Nu ska jag väl äta lite snart, är egentligen inte hungrig men äter väl ändå
haha =) Sista träningen inför juluppehållet ikväll med. Ska bli skönt med
lite ledigt =)


Biljetter till juldagen är beställda nu, hoppas på att det blir kul =)







Riktigt sugen : )





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback