All I need is time, a moment that is mine

Ny vecka, och idag hade jag körlektion. Struntade i att gå tillbaka till skolan,
satte mig nere vid datan och gjorde om alla faser istället. Hoppas de ger
något =)
Imorgon är det sista körlektionen så jäävla gutt. Aldrig mer sen hoppas jag!
Är så tråkigt, tar ju en halv dag för o köra i 40 minuter. Inte värt det direkt.
Sen imorgon blir de nog datan en halvtimme iaf. Sen är det träning : )
Hade ju ingen match i helgen så kommer nog bli en jobbig träning
känner jag på mig :P Men det är härligt, lite träningsvärk sen på
onsdag.
Åhhh nu kom someone's watching over me med Hillary Duff, låten från
min favoritfilm raise your voice. Världens bästa! Se den på en gång
om ni inte har sett den ; )


Neej är trött idag, så får nog bli sängen snart faktiskt.
Godnatt!


Nervöst



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback