You have me

Måndag, och idag har det inte hänt allt för mycket. Skolan gick snabbt, först hade vi engelska och vi skrev en argumenterande uppsats. Jag skrev om att man både kan ha ett bra jobb och samtidigt ett fungerande familjeliv. Det blev väl rätt bra tycker jag. Vi fortsatte med klf och sen naturkunskap och vi gjorde ingenting. Vi gick och åt ragger som jag egentligen inte äter, men åt ändå. Sen hade vi Ola, eget arbete och slutade med Bohman och då gjorde vi kollage inför morgondagen då det är öppet hus.

Idag när jag kom hem bestämde jag tapeter till mitt rum. Kommer bli snyggt. Så på torsdag ska jag plocka ut alla småsaker så ska Mini måla fönstrena och sen dagen efter ska vi bära ut allt annat. Så på lördag ska det va klart. Har tittat ut massa saker jag vill ha till rummet. Behövs för färgerna jag har nu passar inte till dom jag ska ha. Men det får man väl köpa lite efter hand. Det är ju faktiskt jul snart med. Så förstår mamma när hon säger att jag får hejda mig lite =)


Nehe har inte mer att skriva. Ska gå och äta nu.


image5



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback