Nothing at all

Jahopp jag har väldigt tråkigt just nu. Bara så ni är medvetna om det. Tänkte gå ner och kolla på vänner nu vid halv. Sen är jag så jävla chokladsugen, även att jag redan har ätit geisha eller hur det stavas. Jag orkar inte bry mig längre om vad jag stoppar i mig. Man lever ju faktiskt bara en gång =) Åt årets första lussebulle idag. Eller nu ljög jag, åt faktiskt 2 haha. Och gott vare kan jag lova.

Måste börja läsa min bok. Skulle ju ha gjort det nu när jag inte hade något o göra. Men så satte jag mig här istället. Och då är man oftast fast.

Imon är det då jobb som gäller. Har lite ångest för jag vill träna egentligen. Mycket roligare. Men jag lovade att vara med, dom behövde ju folk. Och det är ju apu, får ju betyg på att, och dom blir bra hoppas jag =) Det är ju lite kul att få hjälpa till med en modevisning faktiskt, Hoppas bara det blir bra. Så imon blir det en heldag jobb. Går upp vid 7 gör mig iordning åker från virserum kvart över 8 framme i hulsfred vid 9 ungefär. Byter buss och åker till Vimmerby, framme vid björbacken 20 i 10. Sen jobbar vi till 1. Går och äter världens goaste mat, jag lovar! Sen efterrätt med. Kostar 84 spänn, men det är värt det. Är så himla god mat, och värsta stora salladsbordet också. Sen kommer modellerna vid 2, och det är bara börja för modevisningen börar vid 7. Vi lär väl va hemma vid 10 eller något sånt. Kommer va helt slut ju :D


Nähe nu börjar det snart.


image3
Bild sen i lördags =)




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback