Fredag hela veckan

Jaha idag är det fredag, man är ledig, blev väckt halv 12 av telelefonen. Undra hur länge jag hade sovit annars? Gick iaf upp, åt, gjorde mig iordning och hamnade här. Mina fredagar är oftast såhär tråkiga, finns ju ingenting att göra. Mamma ringde 5 minuter innan hon skulle till Vetlanda med Victoria. Hade ju kunnat hänga med dit, men vem tar på sig, sminkar sig, äter och fixar håret på 5 minuter? Inte jag iallafall. Har inte tagit på mig än för den delen. Orkar inte det, gör väl det om jag hittar på något och göra. Annars blir det mjukis hela dagen. Men det är väl inte fel det heller.

Jag är lite pissed på Lovisa för att hon inte svarar på msn, vill ju veta hur an gör en kalender här på bloggen. Hittar inte hur man gör någonstans, men hon svarar väl någon gång detta år iallafall. Fast när jag gör saker vill jag alltid göra allt på en gång. Det kan bli lite problem med det ibland för man hinner ju oftast inte det.
Som med det här med Andreas och min uppgift i affärsjuridiken. Vi skulle göra klart den hemma. Tror ni inte att jag glömde lägg in den på usb? Jo såklart så den är kvar på datan i skolan, och det måste in veckan som kommer. När ska man ta sig tid att orka sätta sig in i den skiten igen? Typ aldrig. Vilken meninglös kurs, synd att inte skolan fixar så man kan välja lite roligare kurser, det kan man ju bara om man väljer 3 st 50 poängare, men inte om man väljer en 100 och en 50 som jag. Icke! Då får man läsa tråkiga 50 kurser.

Nää nu blev det för mycket om skolan. Har varit underbart med 1 vecka lov, och 2 veckor apu. Kände verkligen att det behövdes. Inte för att man har gjort speciellt mycket, men det är nog grejen med det där.
Kom och tänka på nån säljare som ringde imorse. Eller det va väl vid 12, men det va imorse för mig. Va har dom för liv egentligen? Det räcker ju tydligen inte med att man fixar så att dom inte ska ringa, dom ringer iaf. Vilka idioter. Om man vill ha något så åker man väl och köper det istället. Nej usch för dom, dom är bara för mycket! Även att man säger att man inte är intresserad fortsätter dom ju och babbla iaf. Ja ni sånt är livet ibland.
Kanske borde ta tag i mitt och göra något nu. Ring om ni har något förslag vetja.

Man kanske ska ta på sig och gå bort till konsum och köpa chips till kvällens idol. Heja Marie Picasso och Mattias Andréasson. Tur att Christoffer åkte ut förra gången. Liksom vem vill ha med jesus i idolfinalen. Next to go blir Amanda hoppas jag. Konstigt att någon som sjunger så falskt fortfarande är kvar?

Blev visst mycket skrivet idag. Trevligttrevligt!

BTW, när jag loggade vid vid 12 idag va det 32 personer
som hade läst min blogg som jag puplicerade vid halv 1 inatt.
Det ni! ;)

image2


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback