Första gången

Eftersom att jag har så fruktansvärt tråkigt nu så gjorde jag mig en blogg. Varför inte skriva lite när man har tråkigt liksom? Borde väl egentligen gå och lägga mig, men är en sån där dag när man aldrig riktigt känner för att gå och krypa ner i sängen.
Apun är så gott som slut nu. Va vår sista riktigt dag idag, vi ska bara va med på en modevisning nästa torsdag också, den ser jag fram emot. Verkar skitskoj ju. När man är någonstans som typ på apu måste man såklart sno med sig något. Och jag snodde choklad, och Lovisa hängde på. Va inte så gott, det va 70% kakao i, men va fan det gick ner. Skulle ha tagit ett lypsyl med, mina läppar gillar inte kyla. Det är för kallt ute. Som Lovisa sa "palla snö liksom". Och jag håller med, det kan komma vid jul och sen försvinna tycker jag. Jag har inget behov av den.

Jaha ja, första inlägget i min snygga rosa blogg haha.
Nu får man väl marknadsföra sig lite också så att folket
läser den.

Nu ska jag gå ner och äta sen får man se vad som händer.

/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback